پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215426
چه کنيم تا تلگرام حجم اينترنت کمتري مصرف کند؟
تاریخ انتشار : 1395/04/15 10:34:09
نمایش : 1098
ممکن است شما در گروه ها و کانالهاي بسياري عضو باشيد و از طرف ديگر از بالا بودن مصرف اينترنت خود راضي نباشيد، به اين ترتيب بايد دنبال راه حلي باشيد تا تلگرام شما کمتر اينترنت مصرف کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، براي اين کار در قسمت Automatic Media Download از بخش Settings وارد شويد، شما مي توانيد به مسنجر Telegram فرمان دهيد تا فقط با اتصال به واي فاي ويدئوهاي اشتراکي ،عکس ها و صداها را دانلود کند و با اتصال از طريق Mobile Data هيچگونه ويدئو ، صدا و تصويري دانلود نشود که اين گزينه در افزايش سرعت دريافت اطلاعات تاثير فوق العاده اي دارد. 

پس آن را مطابق ميلتان براي اتصال WiFi يا 3G تنظيم کنيد. براي اين که تصاوير و ويدئو هايتان در گالري موبايلتان ذخيره شود ، از بخش Settings گزينه Save To Gallery را پيدا کنيد و آن را فعال کنيد. 

همچنين مي توانيد مشخص کنيد که به صورت خودکار ويدئوها يا تصاوير دانلود نشوند. براي اين کار هم ميتوانيد وارد settings شويد و از بخش Automatic media download همه گزينه ها را روي حالت No media قرار دهيد تا هر وقت که خودتان خواستيد روي فايلها و عکسها کليک کرده و آن ها را دانلود کنيد. با اين کار حجم مصرف اينترنتي توسط تلگرام کاملا دست خودتان خواهد بود.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html